nedelja, 7. april 2013

Pizza v slabe pol ure?

Heh. :D

Brskam po youtube in naletim na precej nenavaden recept za testo za pico. Rabiš samo dve sestavini: moko in lonček jogurta. To je vse. Obe stvari zmešaš skupaj in potem testo gneteš par minut, ga raztegneš po pekaču in obložiš s sestavinami po želji. In jaz gledam in gledam in mi ni nič jasno in zamišljeno odpeketam v kuhinjo in se lotim tega čudnega testa. Pa zadevo naredim in jo vržem v pečico in čez nekaj minut je bila pečena. In ljudje... Nom nom nom!!! Model, ki si je to izmislil je genij! Okej, bo treba jo malo izpopolniti, ampak načeloma je pa to precej okusno. Ravno prav zame, ko mi pica zadiši ob najbolj nemogočih urah, kot danes recimo!.

Zdaj sem pa lepo sita in pičim pod tuš, mogoče si še hidracijo obraza naredim, če se mi bo dalo, potem pa spat. Jutri moram nujno v knjižnico vrnit knjige, pa moram si it kupit nove hlače za vadbo, pa psa peljat na cepljenje, zvečer pa migat. Spet mi bodo noge pa trebušne mišice omrle. :D

Adiosss!


Ni komentarjev:

Objavite komentar