torek, 23. april 2013

Long time no see

Ja, ok, vem, nisem čist nič pridna s pisanjem tega bloga, oredo je, čuj! :)

13. in 14. smo imeli v Laškem en super seminar, na katerem je bila posebna gostja 28 letna Romunka, ki je v osmih letih zgradila tak neverjeten posel (in to v jebeni Romuniji), da sam gledaš. Taka simpatična, preprosta, prijazna punca, ki ti na tak lep, preprost način pove vse. Jz je še nisem čist prebolela, sem še kar malo pod vplivom. Ful je blo fajn, res. :)
Pa večerja, oooh, večerja... V 4 hodih. Om nom nom.



Ful ful ful sem vesela, da mi je uspelo po miiiljoooon letih videt par Vajencev :) Najprej Luka, ko smo bili v Laškem in smo se v Celju ustavil, pol je Sandra prišla na obisk, v nedeljo spet Luka, pa mojo mojo Matejo in Uršo. Iiiii. :) Ok, mal sem še žalostna, ker nisem uspela videt še vseh drugih, ki so v nedeljo prišli na kruhke, ampak sej se bomo že najdl. :)

Ok, še mal od nedelje. Mel smo fuuuuul dolg trening. Mislm, sej je blo vse zanimivo, pa ful je vse fajn, ampak ojoj, jz sem bla tolk lačna, pa naveličana na konc. Ok, na konc sem bla precej odlične volje, ker sem prejela priznanje, ampak ja, sej veš kaj mislim... :P




Pa zakaj morajo bit tipi tolk zakomplicirana bitja? Al sam jz to pač naletim na res posebneže? Ej, ne dojemam, res, a loh se zjasniš kaj bi rad od mene? Pa en dan ja, drug dan ne, pa deeej človek... -.-

Grem spat, pozna ura je že, jz pa spet razmišljam o temu bedaku...

Ni komentarjev:

Objavite komentar